Siklóernyő - Airborne Siklóernyő - Airborne

Hírek, érdekességek

Startjavító Workshop

2018.05.09.
Startjavító Workshopot tartunk kezdő és haladó pilótáink részére

Startjavító Workshop

A hosszú évek tapasztalatai alapján, azt láttuk, hogy azok a pilóták, akik tökéletesen, hibamentesen tudnak startolni, azoknál nem feltétlenül van szükség Biztonságtechnikai tréningre. A tökéletes ernyőkezelés minimalizálja a csukásokat, és ha mégis történne valami váratlan esemény repülés közben, a jól startoló pilóta, akkor is tökéletesen kontrolálja az eseményeket, nincs túlkorrekció, sem átesés. Ráadásul igen turbós időjárási körülmények között is sokkal nyugodtabb, mivel az ernyő mindig a feje fölött marad.  

 

A tökéletes starthoz viszont nem elegendő csak gyakorolni, tudnunk kell pontosan mit, miért teszünk. A hibák kiküszöbölése az egyik legfontosabb teendő, de a tökéletes mozgást is gyakorolni kell.

 

Ebben próbálunk segíteni vasárnap, ennek a workshopnak a keretében.
 

Menete:

Találkozó 9:30-kor a HHH reptéren, az Arad – Kővári utcák sarkánál. A képzést egy rövid elméleti oktatással kezdenénk, majd pilótáról-pilótára haladva, videó készítéssel próbáljuk az apró hibákat kielemezni, javítani.


Mit hozz magaddal:

Mindent, amivel egy egynapos repülésre mennél (Kaja, víz, felszerelés, stb.)
 

Képzés díja:    1.- FT  KLUBTAGOKNAK      3000Ft

 

Oktató: Tasi Gábor

 

Részvételed jelezd emailben, a tasi@airborneclub.hu címen, hogy időjárás változás esetén  is el tudjunk érni.

 

Szerencsés landolást!

Airborne Team

További cikkek:

Túra
Megérkezett a továbbfejlesztett 4. generációs CONNECT REVERSE beülő
2018.09.07.
A Swing Connect Reverse 3 beülőben meghagyták a jól bevált acélrúgós rendszert, azonban néhány újítás is felfedezhető. ...
Túra
Csobánc
2018.05.31.
Csobánc hegyi hatósági engedély megérkezett, így június 1-től használhatjuk. Ebben megtaláljátok a hatóság honlapján szereplő regisztrációs felület. ...
Túra
Miért használunk egysurfaces siklóernyőt a Hike&Fly projektjeinkre?
2018.03.14.
Sokan teszik fel a kérdést, minek ilyen ernyő, amikor kicsit (300-400 grammal) nehezebb társaik jóval nagyobb teljesítménnyel repülnek. A kérdéskört több oldalról is körbejárjuk. ...