Siklóernyő - Airborne Siklóernyő - Airborne

Hírek, érdekességek

Hike & Fly Workshop

2020.02.21.
Lassan már 4 éve kezdtünk bele a Hike and Fly egyik ágának hazai meghonosításába. Ez idő alatt számos sikeres projektben volt részünk és egyre bővül azok köre, akikkel tudunk tervezni újabb és újabb projekteket.

A kezdet: 2016 tavaszán egy átgondolatlan ötlet után 2 Minniwinggel vágtunk neki a Krn tetejének, ahol jég, hó, szikla és szélcsend várt minket. S bár csak egy félcipőben, szedett vedett cuccokkal felszerelve, de sikeresen felmásztunk a csúcsig és le is repültünk onnan. Már a levegőben tudtuk, hogy ezt az élményt szeretnénk még sokszor átélni. Már akkor azon „kattogtunk”, hogy hogyan lehetne ezt az érzést, élményt bárki számára elérhetővé tenni. Szerencsére abban az évben kihozták az első egyfelületű tanulóernyőt, ami megnyította mindenki felé ennek a lehetőségét.

Miről szól az előadás?

Az első felében egy rövid bemutatkozást követően ismertetjük a Hike & Fly-t és variációit, valamint az ehhez használatos felszereléseket, eszközöket. Ezt követően szót ejtünk arról, hogy a már legalább  „A” vizsgával rendelkező pilótáknak hogyan kell felkészülnie egy túrára, projektre. Ezt követően közösen megtervezünk egy túrát a Marmoladara (3336 m). Beszélünk magashegyi projektekről és felszerelés igényről. Kinek milyen képzésen kell résztvennie ahhoz, hogy a legnagyobb biztonságban legyen a hegyen és a levegőben egyaránt. Az előadáson képeket és videókat vetítünk korábbi sikeres projektjeinkről. Bemutatjuk azt is, hogyan sikerült 7 magyar pilótának feljutnia Weismiess 4007 méteres csúcsára majd onnan sikeresen lerepülnie. Megszólaltatunk olyan társakat is, akiket már sikerült bevonzani ebbe a sportba. Legvégül pedig beszélünk az idei évre tervezett nagyszabású projektünkről, a Dom (4545 m) megmászásáról és annak csúcsáról való lerepülésről.

Az előadás második felében egy szabad beszélgetés keretében mindenki felteheti a kérdéseit és közben lehet az eszközökkel is ismerkedni

Mit kell tudni az előadásról és kiket várunk?

Kortól, nemtől, edzettségi szinttől függetlenül várunk minden klubtagot, barátot, ismerőst akik már pilóták és érdeklődnek a magashegyi repülés ezen formája iránt.

Az előadás időpontja és helyszíne:

2020. március 1-én du 18.00-kor a Spider Falmászó Klubban

További cikkek:

Túra
Kedves leendő tanfolyamosok, klubtagok!
2020.03.18.
A kialakult egészségügyi/járványügyi helyzet siklóernyősiskolánk életét is befolyásolja. ...
Néhány apró változtatással elindult a 2020-as év
2018.12.21.
Az előző évekhez képest a rendszer nem változik. 2020-ban végre megszűnt az MRSZ tagság ...
Megérkezett a továbbfejlesztett 4. generációs CONNECT REVERSE beülő
2018.09.07.
A Swing Connect Reverse 3 beülőben meghagyták a jól bevált acélrúgós rendszert, azonban néhány újítás is felfedezhető. ...